............ ..........

7 Mayıs 2009 Perşembe

Film Online İzle Üyelik




Herkese merhaba,

Daha önce burda bilgisini verdiğim filmonlineizle.com haberinde üyelik konusuna biraz değinmiştim.Şimdi ek bilgi vermek üye olmanız konusunda tavsiyemi paylaşmak istedim.

Yoğun bir ilgi gördü öncelikle çok teşekkür ederim.Bu ilgi arama motorlarında çok aktif olmamasına rağmen , Lost ve Fringe sitesi ziyaretçileri dışındada ziyaretler arttı , tabi doğal olarak üye sayısıda.Önümüzdeki dönemlerde sadece üyelerin kullanabileceği bir uygulamaya geçileceği ve bir sonraki aşamadada üye alımı durdurulacağı için şimdiden üye olmanızı(Üye olma işlemleri çok kısa ve basit adımlardan oluşmaktadır) tavsiye ederim.Zira benim düşüncem lost ve fringe ziyaretçilerinin ağırlıkta olduğu bir üye grubu ile filmonlineizle.com da paylaşım yapmak.Daha sonraki üye alımlarınıda ise ,mevcut üye referansı alan kişileri üyeliğe kabul etmek gibi bir düşüncem var.O nedenle bu açıklamayı şimdiden yapmak istedim.

Üye olmak giriş önceliği sağlayacağı gibi yorum yazma,yeni eklenen videolardan haberdar olma gibi bir kaç avantajda sağlamaktadır.

herkese keyifli seyirler....
http://www.filmonlineizle.com/

5 yorum:

Adsız dedi ki...

filmonline izle sitesine nasıl üye olabiliz. yazarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

ya ben girdiğimde yazı geliyo bilgisayarınıza zarar verir diye neden bole bişi çıkıyoo çok güzel bi siteydi

Adsız dedi ki...

yaa yeter artık kaç senedir kalın o adada da atlantis gibi suya batın inşallah yaa bit artık dizi bulandırdın beynimizi.benim bu diziyi seyretmemi sağlayan adam 1 yıl önce öldü ama dizi hala devam ediyo böyle giderse de cesur ve güzeli geçecek yeteeeer........

Adsız dedi ki...

filmonline sitesine giriş için uyarı veriyor saldırı sitesi diye bu neden oldu acaba

photoboy on 9 Mayıs 2009 18:04 dedi ki...

Arkadaşlar malesef bir haftada site birilerinin gözüne battı galiba .Site saldırıya uğradı ancak , dün gece sabahlayarak sorunu hallettim .Şu anda sorunsuz girebilirsiniz....

selamlar

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com