............ ..........

10 Ağustos 2007 Cuma

LOST 1.SEZON CANLI İZLE





LOST 1.SEZON CANLI İZLE

    1 - Pilot (1)
    2 - Pilot(2)
    3 - Tabula Rasa
    4 - Walkabout
    5 - White Rabbit
    6 - House of the Rising Sun
    7 - The Moth
    8 - Confidence Man
    9 - Solitary
    10 - Raised By Another
    11 - All the Best Cowboys Have Daddy Issues
    12 - Whatever The Case May Be
    13 - Hearts and Minds
    14 - Special
    15 - Homecoming
    16 - Outlaws
    17 - In Translation
    18 - Numbers
    19 - Deus Ex Machina
    20 - Do No Harm
    21 - The Greater Good
    22 - Born to Run
    23 - Exodus-1
    24 - Exodus-2


Lost Season 4 Episode 1 The Beginning of the End , Lost Season 4 Episode 2 - Confirmed Dead ,Lost Season 4 Episode 6 - The Other Woman - Turkce Altyazili,
Lost 4.Sezon Online İzle ,Lost 4.Sezon Canlı İzle,Lost 3.Sezon Online İzle,Lost 3.Sezon Canlı İzle,Lost 2.Sezon Online İzle,Lost 2.Sezon Canlı İzle,Lost 1.Sezon Online İzle,Lost 1.Sezon Canlı İzle

47 yorum:

Adsız dedi ki...

Oncelikle tesekkurler. youtube'un boluk porcuk videolarindan bu site sayesinde kurtulduk. Ancak bazi linkler calismiyor. Ornegin bolum 22 altinci dakikadan sonra donuyor.

Adsız dedi ki...

meraba arkadaslar.lost 3. sezonu burdan izlıyorum ama 1 ve 2. bölümde yarıdan sonra donuyor.nedenini bilen varmı ve ne yapmam lazım?yardımcı olan olursa cok sevincem.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar 1.Sezon bölümlerini yeniden yüklemeye başladım ve tabiki Türkçe Altyazılı olarak .Biraz sabırlı olursanız tum sezon ve bolumler TR alyazılı olacak hatta daha buyuk ekranda izleyebileceksiniz.

Unknown on 3 Nisan 2008 19:41 dedi ki...

ellerine sağlık ama "LOST 1.SEZON 12 bölümden sonra izliyemiyorum. kolay gelsin iyi çslışmalar.

Adsız dedi ki...

İLK BÖLÜMLERE BAKTIM KALİTE SÜPER İNŞALLAH DİĞER BÖLÜMLERDE ÖYLE OLUR SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUZ ÖZELİKLE LOST 3.SEZONU

Adsız dedi ki...

şuan sabırsızlıkla beklıyorum 15. bölumu..hocm ne olur bıraz daha hızlı upload edebılırmısn..

not:14.bölumun altyazısında eksıkler vardı..

Adsız dedi ki...

Öncelikle.. sited e emeği geçen herkese teşekkürler..
..
1. sezon 15. bölüm den sonrası izlenmiyor..
curcito yazıyor en başında..
Bu videoları izlemek için divx indirdim fakay yine açılmadı.
Buna bir çözüm yolu getirecek misiniz.
Teşekkürler

hakanacar on 5 Nisan 2008 15:06 dedi ki...

mrb iki gündür izliyorum ve 15 inci bölümde takıldım müthiş sürükleyici bir dizi ve sabırsızlıkla 15. bölüm ve devamını bekliyorum.
teşekkürler..

Adsız dedi ki...

BİLGİLENDİRME!
1. sezon 15. bölüm den sonrası izlenmiyor..
curcito yazıyor en başında..
Bu videoları izlemek için divx indirdim fakay yine açılmadı.
Buna bir çözüm yolu getirecek misiniz.
Eğer curcito yazıyor ise o bölüm henüz yüklenmemiş demektir. Yani boşuna çabalamayın... :D

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar curcito daha onceden divx video yüklenen stage6 diye bir siteden gösteriyordu bölümleri , ama site kapanmış ve bende megavideo ya tekrardan yuklemeye başladım ve şuan 16.bölüme geldik .yani bölümler tekrardan yükleniyor ve TR alyazılı olarak ekleniyor.ve vdeolar sitede gösterilebilir hale gelir gelmez yükleniyor emin olabilirsiniz.

herkese selamlar

Adsız dedi ki...

evet arkdasım ellerıne saglık ama 19 da kaldım galıba daha yuklenmemıs 1 bolum 19 ılgıyle takıp edıyorum umranım kısa zamnda halldersın teskurler

Adsız dedi ki...

bir bölüm izliorum sonraki bölüme geçtiğimde siyah bir sayfa çıkıyor ve izlenmiyor bu sorunu çözebilirmisinz

Adsız dedi ki...

merhaba bölümler kaç günde bir ekleniyor... heyecanla beklioruz ellerine sağlık arkadaş

Adsız dedi ki...

22-23-24 ne zaman gelecek.. ayrıca bu videoları indirebilme imkanımız olmayacakmı

Adsız dedi ki...

22 yüklendi 23 bu gece yayınlanır 24 de cumartesi tamamlanmış olur videoları indirmek için ayrıca bir zaman ayırmak gerek. şuan videoların izlenebilir olarak yüklenmesi tamamlanana kadar pek mümkün görünmüyor.ancak internette kısa bir araştırma ile indirilebilecek bir siteye ulaşmanız mümkün.

selamlar

Adsız dedi ki...

tam 23 de kaldım:)) merakla beklıyorum. emegı gecenlere cok tesekkur ederım. ece...

Adsız dedi ki...

Arkadasım süper bişi yapıyorsun.tiryakin olduk.hertürlü destek veririz ve arkadayız.herkese bu siteyi tavsiye ediyorum.devamını sabırsızlıkla bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

umarım şuan 24 ü ekliorsundur arkadaşım 10 dakikada bir bakıom :)) hepimizin kahrını çektiğin için ayrıca tşkler :)

Dj Ati on 12 Nisan 2008 23:06 dedi ki...

Abi eline saglıkda bide 2.sezonu halletsen:)Spr olcak

Adsız dedi ki...

ya 24 izlenmior arkadaşlar donuor sizdede aynı sorun varmı??

Adsız dedi ki...

bu sezon bitti:) şimdi 2. 3. ve 4. sezonları merakla bekliyorum. teşekkürler. ece..

Adsız dedi ki...

tesekkurler sayenizde ben de lostcu oldum henuz birinci sezondayım ve 23-24. bölümleri izleyemiyorum farklı bir site acılıyor ve acıldıgı gibi kalıyor yardımcı olabilir misiniz

Adsız dedi ki...

çok güzel ve bi o kadar emek isteyen bir paylaşım olmuş , emekleriniz ve elleriniz dert görmesin , teşekkürler ...

Baskan on 18 Nisan 2008 02:29 dedi ki...

Sana hiçbir faydasının oLmamasına ragmen ne kadar güzeL bir iş yaptıgının umarım herkes farkındadır .
Emegine sagLık arkadasım ..

Adsız dedi ki...

site harika, inanın 1 aydır arayıpta bulamadıgım 2 ci sezondu, ama burda masallah tüm sezonlar var.
teşkrller..

Adsız dedi ki...

arkadasım ben bu siteyi yeni buldum bu işin cok emek gerektirdiği bi gerçek emegine sağlık cok teşekkürler

Adsız dedi ki...

1. sezon 16 bölüme kadar izledim görüntü çok güzel bazı bölümlerin alt yazısı eksik emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

arkadaslar bende acmiyo bolumler.poker oyunu cikiyo tiklayinca..ne eksik sizce..nasil izleyebilirim..bi programmi indirmem gerek izleyebilmem icin..tesekkurler simdiden..

Adsız dedi ki...

arkadaslar 1.sezon son bolumunde part 3 calısmıyor.. düzeltebilir misiniz yada baska nasıl izleyebilirim?????

Adsız dedi ki...

valla sımdıye kadar ızledıgımız dizilerde bizi kandıryolardı galıbaa hayatımda gördugum en güsel dizii.hepınızın emegıne sağlıkk

Adsız dedi ki...

bende bu siteyi yeni bulup lostcu olanlardanim bir gecede 5 bolum izledim :)tesekkur ederim ama 1/sezon 22.bolumde takildim yardim eerseniz sevinirim..elleriniz dert gormesin

narcisos on 8 Mayıs 2008 09:38 dedi ki...

ellerinize sağlık herşey mükemmel...görüntü kalitesi..ses...bölümlerin takılmadan ilerlemesi ...
birde tam ekran seyredebilseydik..ama bunada şükür

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederiz

Adsız dedi ki...

öncelikle siteyi yapan arkadasa çok tesekkur ederim,gercekten çok basarılı...ben 1.sezonda 19. bölümden sonrasını açamadım,acaba problem bende mi yoksa site de mi?yardımcı olursanız sevinirim,tekrar tesekkür ederiim...

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar megavideoya yüklenmiş dosyaların daha hızlı yüklenmesini istiyorsanız mutlaka üye olun. Megaupload üyeliğiniz varsa giriş yapın. Videolar kesinlikle daha hızlı yüklenecektir.

Adsız dedi ki...

teşekkürler
görüntü kalitesi herşey çok ii :)

Adsız dedi ki...

Herşey için çok teşekkürler,emeğine sağlık arkadaşım =)

gökhan511 on 4 Haziran 2008 11:37 dedi ki...

ellerine sağlık normalde tek pazartesi günü TNT'de izliyordum Lost'u senin sayende pazartesiye kadar beklemiyorum

birposcakalemi on 18 Haziran 2008 12:03 dedi ki...

Arkadaşlar videoları daha hızlı izlemek istiyorsanız öncelikle bideonun üstüne tıklayın megavideo.com açılsın oraya kaydolun ve ordan izleyin.Kaydolduktan sonra videoların üstüne tıklayıp açılan sayfada izleyin.Hızdaki farklılığı görüceksiniz.

Saygılar...

pachangaxy on 18 Haziran 2008 13:13 dedi ki...

Öncelikle Ellerine Sağlık Kardeş, Herşey için Sağol...
Maalesef Limitli Kullanıcı Olduğumuzdan 1 Bölümün yaklaşık Kaç MB Olduğunu Merak Ediyorum Bilgin Varsa Paylaşırsan Sevinirim, Yada Bilgisi Olan Arkadaşlar Varsa, Tşk...

Adsız dedi ki...

350-400 MB arasında bir bölüm..

pachangaxy on 24 Haziran 2008 02:26 dedi ki...

Ya O Kadar Varmı Harbiden,Öyleyse Z.çtık Valla...

Adsız dedi ki...

arkdslar benım de baglantım lımıtlıı paraa cok gıdıoyormuuu :(((
sımdıı 21 e gectım we korku sardıı
bılgılendırrsenız sevnırımmmm

emirmm on 4 Temmuz 2008 16:19 dedi ki...

arkadaşım çoook teşekkürler bu site için. herkes bana 3 senedir söylüyorlardı bu diziyi bende araştırdım ve en düzgün olan siteden yani senden izlemeye başladım. bazen videolar otada durup kalıyor ve tekrar yüklemek sorunda kalıyorum ama genelde hiç bir problem yok. örneğin:1. sezon 10. bölüm raised by another. neyse tekrar teşekkür eder, lost ile ilgili özellikle 5. sezonda ne olacak haberlerini sitede görmek isterim.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 72 dakikalık band kaydını doldurdunuz diyo 52 dakika mola diyo bu ne diyo yaa megavideoya girip sınırsız izle diyo basıyoruz hatta kayıt oldum ama lostun bölümleri mega videoda yok

photoboy on 6 Mayıs 2009 00:41 dedi ki...

videolar megavideonun yükleme sitesi olan megaupload üzerinden alınıyor ve burda izleniyor.Eğer burda megavideo band kaydı dolduğunda, modemini kapatır ve bir süre sonra tekrar açarsan bekleme süresini atlamış olursun .bir çok kullanıcı bu şekilde videoları seyrediyor.
selamlar

Adsız dedi ki...

lostu izlemek için en iyi site, tebrikler!!

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com