............ ..........

8 Ağustos 2007 Çarşamba

LOST 3.SEZON CANLI İZLE


LOST 3.SEZON CANLI İZLE

  1. A Tale of Two Cities
  2. Further Instructions
  3. The Glass Ballerina
  4. Every Man for Himself
  5. The Cost of Living
  6. I Do
  7. Not in Portland
  8. Flashes Before Your Eyes
  9. Stranger in a Strange Land
  10. Tricia Tanaka Is Dead
  11. Enter 77
  12. Par Avion
  13. The Man from Tallahassee
  14. Expose
  15. Left Behind
  16. One of Us
  17. Catch-22
  18. D.O.C.
  19. The Brig
  20. The Man Behind the Curtain
  21. Greatest Hits
  22. Through the Looking Glass (1)
  23. Through the Looking Glass (2)

38 yorum:

Adsız dedi ki...

bu lınktekı ler acılmıyor...sezon 3 yanı...
:s

Adsız dedi ki...

Teşekkürler Burcu ,

kontol ettiğimde bir sorunla karşılaşmadım acaba anlık bir sorun olabilir mi ? Birde diğerle bölümlerde herhangi bir sorun yaşadınmı ?

Arkadaşlar başka sorun yaşayan olduğunda haber verirse sevinirim.

Adsız dedi ki...

3.seaoson "I DO " ya kadar olan bolumleri seyrettim fakat digerleri acilmiyor ....

photoboy on 29 Ağustos 2007 22:13 dedi ki...

arkadaşlar ,

izleme için sadece bir tane pencere açın o zaman problem olmuyor.yani aynı anda tek bölüm için pencere açın ,eğer yükleme olmazsa sayfayı refresh edin.ben linkleri teker teker kontrol ettim ve dediğim gibi tek sayfa açarsanız sorunsuz çalışıyor.eğer yinede sorun yaşarsanız kullandığınız browser bilgisini verirseniz sevinirim.
dost selamlar

omer07 on 5 Eylül 2007 03:40 dedi ki...

alt yazı yokmu?

Adsız dedi ki...

Ucuncu sezon, birinci bolum acilmiyor. Tesekkurler.

Adsız dedi ki...

izliyemiyorum divx te yukledim ama yinede acilmiyo

eylül166 on 5 Şubat 2008 23:59 dedi ki...

alt yazı yokmu acaba

Adsız dedi ki...

lost 3 sezon a�lm�yor l�tven alt yaz�rica ediyorum heryeri tarad�m burdan ba��ka yer yok

Adsız dedi ki...

3.sezonda sanırım hata var açılmıyor bilgisayarda divx yüklü ama yinede açılmıyor firefoxda kullandım yine açılmıyor bakarsanız sevinirim...film için çok teşekkür ediyorum çok sağolun...TEŞEKKÜRLER...

Adsız dedi ki...

Öncelikle fiLm icin tesekkürler ama 3.sezon acılmıyor bendede DIVX yüklü ama acamadım ilgilenirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

ya açılıyo bi sorun yok ilk bölümlerde ben izledim ama alt yazı istiyoruz plss..

Adsız dedi ki...

slm arkadaşım çok güzel bi site yapmışın ellerine sağlık ben lostu burda izlemeye başladım sezon birden başladım sezon 2 de 23. bölüm yüklenmemiş sezon 3 tede yüklenmeyen bölümler var bunları en kısa zamnda düzeltirsen çok mutlu oluruz şu an sezon 2 deyim sanırım buda bi kaç gün içinde bitecek accele lütfen
İyi çalışmalar.....

AIwaysGooD on 23 Nisan 2008 17:58 dedi ki...

Bğtğn linkler çok güzel çalısıyor.

TEŞEKKÜRLER ..

Unknown on 24 Nisan 2008 09:34 dedi ki...

arkadaşlar ALLAH aşkınıza şu 3.sezonun enazından son iki bölümünü halletseniz (açılmıyor)...son kısmını tam anlamadan 4.sezonu izleyemem...Şimdiden ilginize terşekkürler...

Adsız dedi ki...

ben sezon 3 te hiçbir bölümü açamıyorum cucirca diye bir siteye bağlanıyor sezon 1 ve 2 de hiçbir sorunum yoktu bu site kabusum oldu :) cucirca

Adsız dedi ki...

3 sezon izlenmiyor. günlerdir giriyorum acaba sorun anlık mı diye ama acılmıyor. simdiden ilginiz çin tşkelr

Dj Ati on 24 Nisan 2008 19:32 dedi ki...

18.den sonraı daha eklenmemıs en kısa surede eklenmesı dılegıyle...

gülşah on 3 Mayıs 2008 12:53 dedi ki...

:( 3.sezon 4.bölümde kaldım yarısında tam sawyerin üstüne tavşan gibi bişi getiriyolar ya kafeste ordan ileri gitmio izleyemiyorum

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler böyle bir site kurduğunuz için,ben de linklerde hata olduğunu düşünüyordum ama değilmiş sorun benim pc de imiş..tekrar çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

her siteye yorum yazmak adetim değildir aslında. ama şunu söylemek için yazıyorum: çok güzel, çok düzenli bir site. çok zor beğenen biri için bu çok büyük bir övgüdür haberiniz olsun. elinize sağlık. diğer diziler içinde böyle bir site yapmayı düşünüyormusunuz öğrenmek istiyorum. mesela prison break, er, görevimiz tehlike(çok eskidir bulabilirseniz tabi)...

Adsız dedi ki...

çok güzel bir site eline sağlık 3. sezonun ortalarındayım bazen bazı bölümler açılmıyor fakat birkaç kere deneyince hepside açılıyor. altyazı biraz eksik ama ingilizceyi geliştirmek için gayet güzel...

Adsız dedi ki...

Photoboy, özenle hazırladığın site için teşekkürler. Şuan 3. sezondayım ve bir problemle karşılaşmadım. Sadece tek bir bölümün (galiba 2. sezondan) büyük hali açılmıyor. Onun dışında her şey harika. Tekrar teşekkürler.

Nihat on 18 Mayıs 2008 16:35 dedi ki...

sezon 3 fınal 1-2 bolumlerı acılmıyor,,dıgerlerını ızledım elınıze saglık ılgılenırsenız sevınırım

aslı on 30 Mayıs 2008 11:28 dedi ki...

Selamlar, emeğiniz içib teşekkürler.Fakat 3. sezona kadar gelebildim. 3. sezon 14'ten itibaren açılmıyor. Bunun sebebi ise, diğer sitelerde de aynı durum var. anladığım kadarıyla diğer bölümler farklı bir format. megavideo yahoo video vs. formatlar. ama 3. sezon 14. bölüm itibariyle yüklenen arayüz farklı. sanırım anlatabildim. benim sorum bu formatı açabilmek için pc'de hangi programın yüklü olması gerekiyor. çünkü ben evden açtım ama işyerimde açılmadı. o programı öğrenirsem ona göre yükliycem. yardımlarınızı bekliyorum. teşekkürler.

Unknown on 1 Haziran 2008 07:11 dedi ki...

aynı sorun bende de var. dixv formatında olduğunu biliyorum ama codecleri yüklememe rağmen izleyemedim ses geliyor ama görüntü yok. 4. sezon bitti ben daha 3 de kaldım :(

Adsız dedi ki...

mrb site için teşekkürler bütün bölümleri buradan takip ediyorum ancak sezon 3 16.bölümün videosu 15.45inci dakikadan sonra donuyor ve ilerlemiyor bir an önce ilgilenirseniz sevirinim...

Adsız dedi ki...

biz çok rahatlıkla izliyoruz. sadece bazı bölümlerin alt yazısı eksik ama onu da düzelteceğinize eminim.(2. sezon "dave" gibi) :)

Adsız dedi ki...

cok tesekkür ederım ama bazı yerlerde cewırıler yazmıyo onları duzeltırsenızz cok sewınırım

Banu Terkan on 15 Ocak 2009 22:30 dedi ki...

Oncelikle emegi gecen tum arkadaslara tesekkur ederim. Ellerinize saglik!
Lost dizisini burdan takip etmeye basladik. 3.sezon 6. bolum`e geldigimizde birden linkler acilmamaya basladi. Bu sitede acilmayinca diger baska bircok siteyi denedim. Hicbiri acilmiyor.
Yukaridaki yorumlari okudum. Bazi arkadaslar bu konuda hem fikirken bazilari acildigini soylemis.
Uzman yorumlarini ve onerilerini bekliyorum.
Simdiden tesekkur ederim,

Adsız dedi ki...

bugune kadar bir sorunla karsilasmadim ama su an hiç bir videoyu izleyemiyorum..
megavideonun videolari aciliyor ama digerleri hayir :/

totti dedi ki...

Herkese merhaba,
Öncelikle bu harika siteyi hazırlayan tüm arkadaşları selamlıyorum.2 ay önce izlemeye başladım ve hastası oldum ben bu dizinin. 3. sezonu buradan izlemeye başladım. çok güzel olmuş site. Tebrikler.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık ama altyazılar konuşmalarla denk gitmiyor.umarım düzeltilir..

ilker dedi ki...

süper ellerinize sağlık

ilker dedi ki...

yaa niye böle seyrederken zaman aşımına ugradı diyor

Adsız dedi ki...

ya abi sana çok thanks ya sen 1 mlyonluk iş yapmışsın bizi cd sine para wermekten kutardın

Adsız dedi ki...

photoboy abş şey galiba sadece 3. sezon da oluyo bi limit wr izlerken 72 dk yı geçerse videolar açılmıo we belli bi süre geçtikten sonra açılıo ama 2 bölüm izlemek(40 ar dakka) enaz1235 dkmi alıo bu neden wrdır? kaldırmısınız elinizdemi? we diğer sezonlarda oluyomu? lütfen yardım edip sorularımı yanıtlarmısınız şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

upload edilen siteyle alakalı o bahsettiğin olay. modemden çek internet kablosunu 1 dklığına tekrar takıp sayfayı yenile video tekrar açılacaktır. kaldığın dkya al sonrada ordan devam et izlemeye.

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com