............ ..........

6 Mart 2009 Cuma

Lost5.Sezon 9.Bölüm -NAMASTE





  • Bu Bölümü Divx olarak izlemek için TIKLA
  • 21 yorum:

    Adsız dedi ki...

    Bu kayıt da gayet iyi, bir an önce izleme zevkini yaşayabildiğimiz için teşekkürler

    Adsız dedi ki...

    izlemeden yorum yazmak istedim süper bi site daha iyisi olamaz teşekkürler

    Adsız dedi ki...

    filmin son sahnesine cok güldüm "ben" benjamin mi şimdi

    Adsız dedi ki...

    katılıyorum, ellerinize sağlık.

    Unknown on 20 Mart 2009 18:05 dedi ki...

    gayet güzel ama arkadaşın son sahneye niye güldüğünü anlamadım

    Adsız dedi ki...

    bende anlamadım iyi anlayamamış galiba diziyi :)ayrıca çok tesekkürler süperdiniz yine

    Adsız dedi ki...

    siteyi çok beğendim ilginç bir hal aldı dizinin gidişatı ilerleyen bölümlerde görelim ve yorumlayalım sevgiyle kalın:)gülünecek bir durumda yoktu adsız arkadaşım iyi bir izleyici değilsin demekki geçen bölümde de güldün o zamn ordada başka birinin küçüklüğü vardı bilmem hatırlarmısın:))

    aslihan on 21 Mart 2009 22:38 dedi ki...

    divx player da yükledim 20 dk dır aynı yerde

    Adsız dedi ki...

    ya admin bey bu bölümde ve bazı bölümlerde ses kalitesi düşük oluyo :D.

    Adsız dedi ki...

    elinize sağlık

    Adsız dedi ki...

    çok güzel bir bölümdü

    Unknown on 25 Mart 2009 18:57 dedi ki...

    superrrr

    Adsız dedi ki...

    heyoo :))
    9. bölüm hakikaten çok daha zevkli ve anlam yüklü duygularla dolu bişey olmuş ..
    gözünü gönlünü vaktini bedenini bu bölümü yüklemek için yoranlara selam olsun.. mutlu kalın emi ..:)))

    Unknown on 29 Mart 2009 02:02 dedi ki...

    9.bölümü izliyemiyorum

    photoboy on 29 Mart 2009 02:12 dedi ki...

    elif bu bolum alternatif videolu ve ben ikisinide kontrol ettim sorun yok tekrar denemeni,eğer yahoo video yu izleyemiyorsan hemen altındaki linki tıklayarak divx kalitesindede izleyebilirsin.

    Adsız dedi ki...

    Gerçekten yok böyle bir site, elinize sağlık

    Adsız dedi ki...

    tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrr

    Adsız dedi ki...

    helal olsun valla super site 5.sezonu full burdan izledim çok da kaliteliydi

    Adsız dedi ki...

    hayallerimin sitesi sizi kutluyorum başarılarınızın devamını temenni ediyorum efenim saolun varolun hepinizin alkışlarını istirhaaaam ediyrum

    lostu rusca ızlemek ıstıyorum dedi ki...

    arkadaslar lost u rusca veya rusca alt yazılı ızleyebılırmıyım bılgısı olan paylasırsa cok sevınırım ts ederım .

    Adsız dedi ki...

    en sonunda dogru duzgun lost izleme imkanı buldum cok tesekkur ederım

    Yorum Gönder

    İzleyiciler

     

    LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com