............ ..........

26 Mart 2009 Perşembe

Lost 5.sezon 10.Bölüm - He’s Our You



Lost 5.sezon 10.Bölüm - He’s Our You


lost 5.sezon 11.bölüm ,lost 5.sezon 10.bölüm ,lost izle , lost indir , lost 5.sezon izle , lost 5.sezon indir , lost 5.sezon 8.bölüm , lost 5.sezon 7.bölüm , lost 5.sezon 6.bölüm , lost 5.sezon 5.bölüm , lost 5.sezon 4.bölüm, lost izle , lost 5.sezon izle , lost indir , lost 5.sezon indir , lost 5.sezon 1.bölüm , lost 5.sezon 6.bölüm , lost 5.sezon 9.bölüm , lost 5.sezon 3.bölüm , lost online , lost dizi , lost altyazı ,

20 yorum:

Adsız dedi ki...

vay anasını

Exorcist on 27 Mart 2009 02:18 dedi ki...

helal olsun çok hızlısınız...

Adsız dedi ki...

ya ben dun bı kısmını izledım altyazı wardı ama bugun yokkkkk

photoboy on 27 Mart 2009 22:52 dedi ki...

Altyazı sorunu giderildi

Adsız dedi ki...

tek kelime mükemmelsiniz teşekkürler emeği geçenlere

Adsız dedi ki...

11.bölüm nezaman yayınlanacak Lost müptelası

Adsız dedi ki...

herseyden önce fullscreen moddayken bile harika bi kaliteyle izenebilebin bu paylaşım için teşekkür etmeli bu adamlara ya!!:))arkadaşım herkimseniz harika iş çıkarmışsınız...tek kelimeyle yürekten BRAVO diyorum size...harika bi iş... emeğnize yüreğinize sağlık...

Adsız dedi ki...

abi süpersiniz yaa o kadar site gezdim sizinki kadar kaliteli görüntü hiç birisinde yok helal olsun valla teşekkürler

Adsız dedi ki...

Emeği geçen herkese teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok sağolun arkadaşlar bu kalitede başka sitede yok tebrikler

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar,sitenizi bugün buldum.
görüntü ve ses kalitesi inanılmaz gerçekten,
ayrıca pınar'a da çeviri için teşekkürler.
5-11'i sabırsızlıkla bekliyorum.

Adsız dedi ki...

süper süper süper

Adsız dedi ki...

valla bende bu gün buldum ilk defa adam gibi görüntüde izliyorum,, yalnız 11 bölüm ne zaman yuklenir,,,,

MeTaLBeBeK on 2 Nisan 2009 21:32 dedi ki...

İlk sezondan beri sizinleyim.Harika bir bölümdü yine ve görüntü kalitesim de muhteşemdi.Lütfen bundan sonraki bölümleri de bu kalitede yükleyin.Tebrikler..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 10.bölümü neden izleyemiyorum? Lost krizim tuttu lütfen yardımcı olun:)

photoboy on 4 Nisan 2009 16:16 dedi ki...

Bu bölüm gösteriminde sorun görünmüyor , arka arka ya fala video izlediyseniz megavideo kotasına taılıyor olabilirsiniz.Başka mega video bölümü izlemeye çalıştıktan sonra tekrar yorum yzabilirmisiniz

Adsız dedi ki...

way babayın çarığına :)

alevr on 8 Nisan 2009 16:09 dedi ki...

ya bu Ben domuz gibi kucağına havantopu bile verseler gene yaşar o ya bi bölümde jack e demisti ya 'omuriliğimde timör olduğunu öğrendim ertesi gün gökten omurilik cerrahı düştü' diye allah can vermiş alamıyo sayid mi alcak :D

errol on 10 Nisan 2009 15:24 dedi ki...

the quality of the translation and preview is cool.Well done folks

Adsız dedi ki...

emeğinize sağlık

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com