............ ..........

19 Mayıs 2008 Pazartesi

Lost 4.Sezon 12.Bölüm- There is No Place Like Home-Türke Altyazili




BÜYÜK EKRANDA İZLEMEK İÇİN TIKLA
Lost 4.Sezon 12.Bölüm- There is No Place Like Home-Türke Altyazi





Lost Season 4 Episode 1 The Beginning of the End , Lost Season 4 Episode 2 - Confirmed Dead ,Lost Season 4 Episode 6 - The Other Woman - Turkce Altyazili,
Lost 4.Sezon Online İzle ,Lost 4.Sezon Canlı İzle,Lost 3.Sezon Online İzle,Lost 3.Sezon Canlı İzle,Lost 2.Sezon Online İzle,Lost 2.Sezon Canlı İzle,Lost 1.Sezon Online İzle,Lost 1.Sezon Canlı İzle

15 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler!!

Adsız dedi ki...

süperr yaaaaa çok heycanlı nasıl beklicem ben ya dierr bölümüüüü offff :D:D:D:D

Adsız dedi ki...

emeginize saglık cok tesekkurler bundan sonra kac bolum kaldı acaba

Adsız dedi ki...

gerçekten manyak bir bölümdü

Adsız dedi ki...

arklar süper bir bölüm ve bu kadar hızlı olmanız harika ellerinize sağlık teşekkürler

Adsız dedi ki...

hayatımda şimdiye kadar böyle bir aksiyon filmi izlememiştim.Fevkaladenin fevkindeydi.10 üzeri 10 evladım.. ahahahahaahah

Adsız dedi ki...

gerçektende çok hızlısınız bu bölümü sabırsızlıkla bekliyodum çıktığını görünce çok sevindim bu kadar insanı sevindiriyosunuz alla rağzı olsun ne diyelim =)

elf on 18 Mayıs 2008 17:35 dedi ki...

süperr bi bölümdü. ve gerçekten çok hızlısınız tşkr. sabırsızlıkla bekliyorum diğer bölümü...

Adsız dedi ki...

Gerçekten müthiş bir performansla çalışıp çok hızlı bir şekilde bizlere büyük bir hizmette bulunuyorsunuz.. Teşekkür ederiz.. Keşke sizin karakterinizdeki kişilerden daha çok olsa.. Allah razı olsun sizlerden..

Matematik Öğretmeni Bahattin AKSINIR

Adsız dedi ki...

11. e kadar 4-5 bölüm doldurma gibi gelmiş ve hayli hayal kırıklıgı yaratmıstı. (Desmond'un gemiye indignde yasadıgı zaman karmasası vs.) Bu bolum bekledigimden de iyiydi. Aksiyon ve heyecan yeniden basladı. merak edecek hala çok sey var. İzlemeye devam...Emeginize saglik..

Unknown on 22 Mayıs 2008 01:34 dedi ki...

emeği geçen tüm arkadaşlara çok teşekkür ediyorum .

Adsız dedi ki...

sevgili admin veya modaretör bir ara lost un bir bölümünü divx şeklinde vermiştiniz sonra kaldırmışsınız o site bana lazım divx formatında upload yapılıyo du aylardır merakla takip edıyorum sitenizi lütfen o sitenin linkini verin sanırım videonun altında vardı ama artık video yok. saygılarımla...

Adsız dedi ki...

ya siz ne yaptınız böyle.. Klavyeniz ve parmaklarınız dert görmesin..Emeği gecen herkese çok teşekkürler..Sağolun, varolun...

Adsız dedi ki...

lost fanatiği olmak çok kötü bişe kuzenim le akşm 8 de başlayıp gece 3 e kadar izliyoruz mükemmel bir film türkiyede ki lostu da görmek isteriz...

Adsız dedi ki...

ya ne manyak dızı bu.bagımlı oldum.ama sawyer nerde kurtulmadımı.neden 6 sı sadece.yenı bolum ne zman cıkar

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com