............ ..........

18 Nisan 2008 Cuma

Lost Season 2 Episode 9 - What Kate Did-Turkce Altyazili




Lost Season 2 Episode 9 - What Kate Did-Turkce Altyazili
Lost Season 4 Episode 1 The Beginning of the End , Lost Season 4 Episode 2 - Confirmed Dead ,Lost Season 4 Episode 6 - The Other Woman - Turkce Altyazili,
Lost 4.Sezon Online İzle ,Lost 4.Sezon Canlı İzle,Lost 3.Sezon Online İzle,Lost 3.Sezon Canlı İzle,Lost 2.Sezon Online İzle,Lost 2.Sezon Canlı İzle,Lost 1.Sezon Online İzle,Lost 1.Sezon Canlı İzle

6 yorum:

Yasin Alıcı on 25 Nisan 2008 00:16 dedi ki...

video bozuk bi zahmet ilgilenseniz? valla bu beceriksizler yüzünden kendi lost blogumu açıcam yakında :)

Adsız dedi ki...

Video bozuk değil kardeş , ben izleyebiliyorum , hatta anladığım kadarıyla , dun 48 kişi sadece bu bölümü izlemiş.bu durumda galiba senin yaşadığın bir sorun .yani sana ait bir beceriksizlik söz konusu .hatta yazılan mesajları okumama yada anlayamama gibi bir sorunda var .

barbie on 25 Nisan 2008 16:23 dedi ki...

lost harika bir dizi film...site için de tşkürler.
ama ne yazık ki bu sayıdaki video hatalı ve açılmıyor:( ing. olarak da yazıyor bunu...

Adsız dedi ki...

bu bolum yeniden eklendi.....

Adsız dedi ki...

PHOTOBOY sana teşekkür ediyorum. Ben Lost u yeni keşfendenlerdenim ve hiç bir problem olmadan bu bölüme kadar izledim. Uğraşıp vakit ayırdığın için çok teşekkürler.Problem olduğunu söyleyen arkadaşlar bi kaç kez yeniden denediklerinde problemin hallolduğunu göreceklerdir.

Adsız dedi ki...

nerden bulastım bu diziye anlayamıyorunm

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com