............ ..........

18 Nisan 2008 Cuma

Lost Season 2 Episode 14 - One of Them -Turkce Altyazili



Lost Season 2 Episode 14 - One of Them -Turkce Altyazili
Lost Season 4 Episode 1 The Beginning of the End , Lost Season 4 Episode 2 - Confirmed Dead ,Lost Season 4 Episode 6 - The Other Woman - Turkce Altyazili,
Lost 4.Sezon Online İzle ,Lost 4.Sezon Canlı İzle,Lost 3.Sezon Online İzle,Lost 3.Sezon Canlı İzle,Lost 2.Sezon Online İzle,Lost 2.Sezon Canlı İzle,Lost 1.Sezon Online İzle,Lost 1.Sezon Canlı İzle

5 yorum:

nurayben on 4 Mayıs 2008 01:02 dedi ki...

2. sezon 9 dan sonra videolar takılıyor arkaaşlar

Adsız dedi ki...

ben şimdiye kadar 11.bölüm hariç bi sorun yaşamadım gayet iyi gidiyo videolar hazırlayanlara çok tşkkrler

Adsız dedi ki...

ben acamıyorum hepsınde vıdeo not avaılable yazıyor neden nasıl acacam ben bunu

exante on 27 Mart 2009 12:27 dedi ki...

video silinmiş diyo arkadaşlar bi ilgilenirmisiniz

Goomba dedi ki...

Selamlar öncelikler site yöneticilerine teşekkür ediyorum. Altyazılar eksiksiz, saçma sapan çeviriler kullanılmamış, kullanılan video sitesindeki görüntü kalitesi harika, hız desen keza öyle. Yaptığı şeyi eksiksiz yapmaya çalışan insanları görünce cidden mutlu oluyorum..

Bu bölüm silinmiş ayrıca, ben başka bi yerden bulurum ederim ama daha sonra izleyecek arkadaşlar için belki düzeltmek istersiniz.

Kolay gele.

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com