............ ..........

26 Nisan 2008 Cumartesi

lost 4.Sezon 9.Bölüm-The Shape of Things to Come



BÜYÜK EKRANDA İZLEMEK İÇİN TIKLA
- lost 4.Sezon 9.Bölüm-The Shape of Things to Come



*Oceanic Six’in adadan nasıl ayrıldığını öğreneceğiz.
*Geride kalanlara ne olduğunu göreceğiz.
*Sayidin neden Ben için çalıştığını öğreneceğiz.
*Orchid Station’ın 3 bölümünü göreceğiz ve zamanla yolculuk yeteneğiyle ilgili bilgiler edineceğiz.
*Penny,Richard,Abbadon’u tekrar göreceğiz.
*Blacksmoke(Karaduman) tekrar ortaya çıkacak ve onun yeni bir boyutunu öğreneceğiz.
*9. bölüm Benjamin odaklı,onun flashforward ile ilgili olacak.



Lost Season 4 Episode 1 The Beginning of the End , Lost Season 4 Episode 2 - Confirmed Dead ,Lost Season 4 Episode 6 - The Other Woman - Turkce Altyazili,
Lost 4.Sezon Online İzle ,Lost 4.Sezon Canlı İzle,Lost 3.Sezon Online İzle,Lost 3.Sezon Canlı İzle,Lost 2.Sezon Online İzle,Lost 2.Sezon Canlı İzle,Lost 1.Sezon Online İzle,Lost 1.Sezon Canlı İzle,mp3,kitap,müzik,video,klip lost 4.Sezon 10.Bölüm İzle - Something Nice Back Home , lost 4.Sezon 10.Bölüm İndirmeden İzle -Something Nice Back Home , lost 4.Sezon 10.Bölüm İndirmeden Canlı İzle -Something Nice Back Home

21 yorum:

Adsız dedi ki...

harikasınız.ilk izleyenlerden biri olucam 9.bölümü :))) sitenizden ayrılmadan bekledim ve sonunda mutlu son..lostuma kavuştummmm...emeğinize sağlık

Velvet Dreams on 26 Nisan 2008 07:40 dedi ki...

Çok iyi, çok teşekkürler :D

Adsız dedi ki...

abi harikasınız ne desem boş 10 numara bi iş yapıyorsunuz allah razı olsun ..........

didem_lost on 26 Nisan 2008 11:48 dedi ki...

ben 12.dk dan sonra izliyemiyorum neden acaba :(

Adsız dedi ki...

cok sagolun iyi is emeklerinize saglık

Adsız dedi ki...

Emeğinize sağlık çok teşekkür ederim sitenizi tüm türkiyeye duyurmak için elimden geleni yapacağım..Süpersiniz..Kalitelisiniz..

Adsız dedi ki...

emeğinize sağlık süper olmuş 42 dk. çok kusa diğer bölüm ne zaman gelir acaba.......

Adsız dedi ki...

çok süper ellerinize sağlık. yeni bölümde diziye muhteşem dönüş yapılmış çok süperdi :))))))

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık süper olmuş.uzun bir ardan sonra diziye süper bi dönüş yapılmış çok güzeldi:)))))))))))))))))

Adsız dedi ki...

super:)))

Adsız dedi ki...

çok teşkkürler merakla bekliodum yeni bölümü. ii ki varsınız :))
ama diziye gıcık olmaya baslıyorum artık. ya cok karıştırdılar yaa

Adsız dedi ki...

Dizi ve film izleyen biri degildim aslinda.ama bu lost dizisi gercekten muhtesem.müthis bir senaryo.ve sizin bu güzelligi hazirlayip sunmaniz da gercekten müthis.bu zevki tattirdiginiz icin tesekkürler.4.sezon,9.bölümden sonrasini sabirsizlikla bekliyecegim.tesekkürler

Adsız dedi ki...

izlerken bişe farkettim sayid ben'i köşeye sıkıştırdığında balkonda bir kadın vardı emin değilim ama o sayid in öldüğü sandığı sevgilisi olabilir:????

Adsız dedi ki...

Ben izleyemiyorum, izleyebilmek için hangi programı yüklemem lazım
Teşekkürler

Adsız dedi ki...

bıktım bu diziden beyimi allak bullak etti yahu bitir şu fimide bende sende kurtulam Abraham ya.
(benjamin I love you:) )

Adsız dedi ki...

çok güzel bir iş yapıyorsunuz.bir çok insanı mutlu ediyorsunuz gelecek bölümleri sabırsızca bekliyorum kolay gelsin.

Lostie on 29 Nisan 2008 10:03 dedi ki...

Çok teşekkürler =)
4. sezona buradan başladım, çok iyi oldu.. Emeğinize sağlık..

Adsız dedi ki...

23:56 da balkondaki 2 adet kara cüppeli adamlara dikkat durdurun ve dikkatli bakın çok şaşıracaksınız

Adsız dedi ki...

çok ama çok teşekkür ederiz.hiç takılmadan beklemeden seyredilebiliyor.çok mükemmel bir site olmuş.emeğinize sağlık.artık buradan takip edeceğiz lostu.

Adsız dedi ki...

23.56 daki kara cubbelı (daha dogrusu carsaflı) kısılerın yuzu gozukmuyorkı neye bakıcaz? ben burdan degıl dıvx den baktım buyuttum yınede benzetemedım !!
bı acıklasan sen kıme benzettınkı?

Adsız dedi ki...

34:31 de "türkçe biliyormusunuz" u çok komik söylüyor.Benjamininin türkçe bileceği aklıma gelmeszdi hiç:)

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com