............ ..........

21 Nisan 2008 Pazartesi

Lost 3.Sezon2.Bölüm- Further Instructions-Turkce Altyazili



BÜYÜK EKRANDA İZLEMEK İÇİN TIKLA
Lost 3.Sezon2.Bölüm- Further Instructions-Turkce Altyazili
Lost Season 4 Episode 1 The Beginning of the End , Lost Season 4 Episode 2 - Confirmed Dead ,Lost Season 4 Episode 6 - The Other Woman - Turkce Altyazili,
Lost 4.Sezon Online İzle ,Lost 4.Sezon Canlı İzle,Lost 3.Sezon Online İzle,Lost 3.Sezon Canlı İzle,Lost 2.Sezon Online İzle,Lost 2.Sezon Canlı İzle,Lost 1.Sezon Online İzle,Lost 1.Sezon Canlı İzle

4 yorum:

merveee on 29 Nisan 2008 12:11 dedi ki...

yaa 3.sezon bölümleri 25 26. dakikalardan sonra donuyo ve yüklenmiyor bi ilgilenirseniz sevinirim teşekkürlerrr...

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar modzilladan girin donma falan yook..ilk bölümüde arkadas donuyo dedi ben modzilladan girdim donma yook sadece bazı yerlerde turkçe altyzı yok.onuda biraz ingilizcemle halletim:DDiyi seyirler

Adsız dedi ki...

arkadaslar bende 3. sezon acılmıyor digerlerinde sorun yok.3.sezonla ilgili bi sorun mu var varsa düzeltile bilir mi ben daha yeni geçtim üçe lütfennnn

Adsız dedi ki...

3. sezon bende açılmıyor ne yapmalıyım diğer sezonlarda sorun yok

Yorum Gönder

İzleyiciler

 

LOST 5.Sezon 15.Bölüm : Lost 5.Sezon 15.Bölüm Canlı Online İzle -Lost 5.Sezon - TV Online İZLE. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com